Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. október 28., csütörtök

Csütörtök



Csütörtök



Ma kismama állásban voltam,9-12 -ig 8-ra mentem volna ,de szóltak

a fagy miatt nem tudunk hamarább kezdeni,Beretta vigyázót a törpékre

A meló is nyerővolt,a társaság is jó volt,röpült az idő

Zsuzsa bent volt Berettánál mikor a gyerekekért mentem.

Beszélgetünk tupír macán mind megvagyunk hidalva,

nem tudunk a dolgain napirendre térni

János is befutott,meghívtam ebédre ha enne,sőt ajánlottam a kis konyhát lakhelynek

Én az ő helyében úgy nyakon vágnám tupirt hogy kihullanának a tupirjai.

Olyanokat művel ,amit normális embernek eszébe sem jutna,saját élettársának

lazán hazudik,és nem hétköznapi dolgokban,munkáról hogy János azért nem
menne.... nem tudom mennyi munkától lökte már el "szerencsétlent".

A gyerekek is jól vannak szépen gyógyulnak,kopp,kopp,kopp

Zsu:kiakaszt a fent akadt énekeivel "leszakadt a pajta,ott maradt a macska"

édes ahogy előadja,csak nem egész nap:-)





Nincsenek megjegyzések: