Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. október 17., vasárnap

pillanatok





Dupla élvezetek baráti körben:)


Ezt a Blogolt a lányom számára nyitottam,közben vegyes lett ,de főleg róla és az életünkről szól .
3 évvel ezelőtt rám tettek egy kocsi kerék sírású maszatos csodát aki már 3 éves lett:)
Cserfes szájú, mosolygós,akaratos,szeretet teljes ovis kis hölgy,a szemem fénye:)
Ahogy ő mondja: anya fénye vagyok:)
Bekel látnom tényleg így van ő a sötétből a fény hatalmas erőt ad minden pillanatban elvarázsol.
Elkezdte az ovit :nos rosszabbul indult mint gondoltam nem is tudom melyikünk sínyli meg jóbban ő vagy én,a lelkem a szívem szakadt meg mikor könnyeivel küzdő csibém belém kapaszkodva velem akkart jönni dolgozni,nehéz napok voltak most már gond nélkül veszi lazán leráz,és ott hagy így nekem is könnyebb :)
Imádok érte menni röpül elém és olyankor olyan különös boldogság fog el:)
A nagyok már nem igényelnek ennyire oda bújnak hízelegnek/naná akarnak valamit /
Zsu még őszinte szeretettel jön felém:)

Nincsenek megjegyzések: