Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. október 26., kedd

kedd





2010.10.26.
Ma épp nem mondhatnám viccesnek a napot

Reggel irányvolt Kkfháza Berettát elvittem a kórházhoz

Patika,kisebb vagyon,Lidi,Szemüvegkészítő

/megint szervizel a fiam szemüvege/

már csak bemegyek és hozzák és veszik a szemüveget

mondanám jó a protekcióm.:-(

Tankólás,Kimentem Zsuzsához kávézni,Csaba épp

apósával disznót vágni készült

Viccelődve mondom fogjam a farkát?

Hát nem a farán térdeltem a lábát fogva.:-)

Imádok Csabával beszélgetni,röhögve taglaltuk

Első disznóvágási élményeinket.

Míg vártuk hogy kimúljon a disznó.

Zsuzsa,jól van bár látszik rajta igen fáradt

Délután összefutottam, Csabával röhögve mesélte ,

hogy boncolt és zacskózót

/nem irigylem Zsuzsát,főzésnél még lesz mit csinálnia/

de hűtőbe került a disznó:-))

Tupír macán kiakadtam,lazán és simán víz folyékonyan hazudik a szemünkbe

Néha tényleg előadom a vér szőkét ,de hülyének ne nézzenek.

Tudom hogy komoly gondjaik vannak mind,anyagi,házasság terén,

de ettől még nem kell mást hülyére venni!

Beretta is azt hiszi mert nem dolgoztam ma

nincs is más dolgom csak csak az ő lelkét patyulgatni:-(

Kész felüdülés volt bevágódnom Kareszhez tanulni,

Kicsit mindig kiengedek mellette,bármilyen nap is van mögöttem

Kikapcsol az agyam ilyenkor,megszűnik a külvilág

és elmerülök a gépek világában ,érces humora meg kifejezetten feldob.

Lehet hogy eleve jobban kijövök az ellenkező nemmel,

Egyedül uncsi húgi,és Zsu keresztanya akivel nőként hangot találok,

és élvezettel tudok beszélni is.Lehet gázos vagyok a nyíltságommal

Vagy túlságosan is férfias nő vagyok,fogalmam sincs

Na frankó a macskám püföli a kezem ahogy írok,ül a nyomozatomon,és agyisztól

Néha elkeserít,néha röhögök mennyire számomra piti dolgokon akadnak fent

Hiába az élet edzet harcossá tett.

Na most Karesz majd mondaná"már megint mennyi időm van":-)
Na még egy két dolgot belövök és lépek pihizni

vár a 3 este sem sikerült végignézni ncis filmem.:-)













így túrtak ki a székemből a macskáim Coci a "szürke démon" Hercegnő

Zsu mesefüggése után/macskaarisztokraták/ ő kicsi cica aki püfölte a kezem:-)

A 3. nem látszik épp be eset a gép mögé nyújtózás közben ő folti:-)











Nincsenek megjegyzések: