Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. október 25., hétfő

hétfő




HÉTFŐ





HÉTFŐ


2010.10.25.Hétfő

Hétfő ,utálom a törpéket és hófehérkét:-)

Reggel szokásos,rohanás,oviba beszóltam Zsu marad itthon

,nagyon csúnyán köhög,Viki szintén zenész,apa vitte őket orvoshoz

Kiderült ő van legszarabbul:-(,persze nem maradna itthon

Így pihire kerültem,annyira nem bánom,mert így van időm utol érni magam

Különben is esőt mondtak nem is tudnánk melózni

Ma Norbival melóztam. "Sírtam" Atis után kínomban

/ ő másik kollégám,vele szinkronban vagyok/

fiatal 20 éves srác 7 oldali munka undorral

Basszus egy terményes zsákot képtelen megemelni,

ilyeneket dobálok a jószágoknak ki be itthon

na gondoltam segítek a vállára dobni,nem ám simán a könnyebbik végénél

elkezdte vinni velem,megállt az eszem,ennyit a generációkról.

Viki: jeles és hibátlan dolgozatát küldték a lecóval

Tavaly vért izzadtunk a 3 ért most jeles:-)

Babú:ő pont az ellentéte rengeteget hibázik,szétszóródik a részletek között

Mára ennyi telik,vár a vacsi,és a kazán,fürdetés,fektetés,

reggel tűzök Lackó szemüvegéjért,gyógyszertár,bevásárlás,suli....







>


Nincsenek megjegyzések: