Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. október 23., szombat

nos ezt tanulom:)







cunami napjai

Itt írhat nekem levelet





">Eddig meg volnék:) Sok keresgélés gyogyozás után kezd úgy kinézni ahogy gondoltam:)Szókták mondani minden kezdet nehéz ,de hogy nem mindet értem az már fix,de az is eljön majd egyenlőre kumancsolt kodok át alakitva ill. kiötölve hogyan kéne...






- Nos olyas mibe kezdtem ami talán működni is fog?:)

Remélem oda is írok ahová gondolom;-)Hurrá:-)




-Legyen ez egy napló amiben össze foglalom a minden napok élményeit aztán lehet
,hogy itt is több lesz a kép mint az írás:-)
Talán ott kezdem hogy kicsit magunkról mesélek:


Ma egy 4 gyereket nevelő anya vagyok,csodás gyerekeim vannak

Viki: ő egy talpra eset serdűlő,tele szeretettel és felnőni vággyal,sokban hasonlit rám igazi harcos típus

Makacs, de a lelke tiszta megbízható,önzetlensége határtalan:-)

Virág: a neve sokat sejtett,nem hittem volna anno ,hogy tényleg igaz, a név meghatározó
Babú ne bánts virág:-)Ha kinyílik gyönyörű és lélegzet elállitó
,de ha becsukódik csak a nap tudja újra kinyitni

Szelíd és vad egyben hol a tűz van felül hol a víz,igazi lázadó:-)


László: azzal szoktam viccelődni ,én minden nőt egykor lebeszélek róla

Okos és gyorsan tanul,de dacos és makrancos,női lélek hordozója férfi testben

7éve alatt több fejtörést és álmatlan északját köszönhetek neki,

rettegések tárházát tartogat 3 éves koráig,de javuló tendenciákat mutat:-)



Zsuzsanna: nos mint a cunami jött az életünkbe,

felforgatva mindet ,családi herce hurcák

rettegve imádkoztam át jó néhány napot,csak minden rendben legyen

félő volt koraszülött lesz ha engem műteni kell ,és az is ha velem késlekednek

esetleg P3 rosszabbodik és én is vissza fordíthatatlan leszek és irány a temető:-(

de vannak csodák:-) megtanultam értékelni a pillanat adta örömöket:-)

neki köszönhetem az életem illetve annak a döntésnek hogy világra hozom bármi áron is:-)

3 éve tünet mentes vagyok, 37 hét terhességénél tünet mentes lettem eredményeim normálisak:-)

szokásomhoz híven elkalandoztam...

Zsu: minden pillanatáért hálás vagyok az égieknek

soha ilyen boldog nem voltam ,mióta ő van nekünk

egy örök mosoly gyár,olyan amit minden ember kíván álmaiban,

nyílt és teleszív,olyan emlékeket őrzök róla

amit csak a szeretet szülhet,imádom mikor kicsi keze a hajamba mattat

,a fülembe szuszog

varázsos szemeiben minden benne van mikor az embere néz és kész elvesztél...




Krisz: ő az én élete párja,házasságunk néha olasz,és néha latin ,

"tökéletes apa"gyerekeink

bolondja akik természetesen az újuk köré tekerik és mindenek bedől:-)

szerelmében soha nem kételkedtem,másban többet,önzetlen és aggódó,zárkózott ember

de ha látni akarod mi lakik benne ,és szeret,őt is érteni tudod:-)

nyitót könyv csak tudni kell olvasnod:)nos én olvasok a sorok között is...



Már csak én maradtam Móni:saját magam kívülről

Több énem van van a tünemény és az ördög,szülő és anya és nem utolsó sorban feleség

Tünemény:általában közvetlen és barátságos vagyok,segítő kész és önzetlen.

Ördög: nos ezt kevesebben ismerik ,de aki megbánt és a családomnak árt megtudja

megszűnik mindenki ember és istent nem ismerő leszek...

Anya: aki feltétlen ,odaadó,gyerekei bolondja,

életénél fontosabbak a szeme fényei,anya tigris ha védeni kell.

Szülő:ez sokkal nehezebb, látni azt is amit nem szeretnék,

szigor,és megvonás,és ordít,és fenyít,nevel,és irányít.

Feleség:aki tudja,mi a dolga ,hogy férje hozzá térjen haza,

ahogy a mondás tartja konyhatündér és vadmacska az ágyban:)

a legfontosabb egyensúlyban tartani a családot.

Ezek vagyunk mi egy család:-)

Ezen kívül vannak még család,és a barátok

Ők majd néha feltűnnek,képeken és mondatokban.



2010.10.22.Péntek van nézzük a napot.



Reggelem szokásos,rohanás Lacó szokás szerint az ágy rabja

Suli,ovi ünnepségek hada,kisebb ruhatár szállítva velük:-)

Apa felvette a kajánkat,én húztam melózni,

nem tudom meddig tudjuk ezt a felváltott életet élni

Lassan csak egy telefon és pár puszi köt össze minket:-(

Hiányoznak a beszélgetéseink,ő nem csak a férjem ,hanem a legjobb barátom is.

Meló: nos nem ez volt álmaim ne tovább ja,de ez összeegyeztethető a gyerekekkel

úgy hogy ezt kell szeretni,kiveszi belőlem az erőt.Haza érve ,bár nyusza ott segit ahol lehet

Ma is meleg étellel várt haza,olyan megható 15 év után engem szolgálnak ki:-)

Sőt tetézem egész héten így várt,mosogatott,mosott,és takarított:-)

Olyan jól esik,csak néha ez elveszik valahol benne :-(

Szóval azért így is van mit csinálni,gyerekek,tanulni velük,elellenőrizni,fűteni,etetni,....stb

Ma türelmetlenebb is vagyok velük,értetlenségükkel néha kihoznak a sodromból

Nehéz ez neki és nekem is egyszerre akarok mindenűt lenni,néha elveszek a részletek között

akkor bekapcsol a robot pilóta és ösztönösen csinálok,mindent ez a napi rutin

Páran kérdezték már hogy csinálom,percre pontosan be vagyok osztva

5:30 riadó ,kávé,és indulok,öltöztetés,reggeli,kutya,macska,gyerek,én,

6:40 indulás,7:00 suli 7:05,fornetti kenyér,nasi 7:10 ovi 7:30 meló

12:00 ebéd,12:30 meló,15:45 melóból el jó esetben,gyerekek,bevásárlás,haza,

itthon változó fix 18:30 vacsi,19-20 fürdetés fektetés,aztán behozni az elmaradtakat

sokszor késő éjjel fekszem,bár ujjabban jó ha csibe altatása után össze tudom vakarni magam

Azért kezdtem ezt is ,mert tanulok is közben ,bár most csábítóbb lenne egy

meleg kád víz,és egy kiérdemelt ágy:-)sokszor túl pörgök és át esek a ló túl oldalára

aztán aludni nem tudok,hiába mindjárt csörög a vekker:-(


És utána ilyen a fejem:-)

Néhány aranyos ,vicces,poénos kép:



Web-fejlesztés logó


Web-fejlesztés logó


Web-fejlesztés



web-fejlesztés
Nos ismét későre jár ideje aludni menni:-)










Nincsenek megjegyzések: