Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. október 24., vasárnap

hétvége





Egy újabb nap 11:51 2010.10.24.

2010.10.24. Vasárnap




- A hétvége szokásos,zsúfolt,rohanás,igyekszem behozni a lemaradásomat
kapkodok,sietek,minta fuldokló a mentő öv után.
és persze barátok,tökéletes időzítések sorozata ,
ne hogy már haladjak valamerre
Mire ide tudok jutni megint este,lassan jutnak eszembe a megoldások.
nézek ki a fejemből ,mért nem ott van ahova én gondoltam,
ha ott van mért nem látszódik a szöveg ,
melyik kódot nem tettem fel vagy rossz helyre?:-)
Szóval itt szívózók 2 órája és eddig jutottam:-(
Na de eljutottam idáig válón veregetem magam:-)
Könnyen vagyok apa altat,eddig egyedül vittem a frontot
Egy heti vasalni való kissé elvetet az élet kedvem
A nap fény pontja Viki: neki állt sütni:-)
Cseppet elnézet valamit mert a csöröge,átlagilag palacsinta tésztát
kapót,50dkg lisztel
nyújtható is lett rögtön
de a szándék a fontos,ő akarta:-)
Befutottak anyósék is,körpuszi némi eszmecsere és mentek
Jött helyette "Szilvána" alias tupirmaca szokásos bili ürítés és lelépet
Már csak Beretta hiányzott hogy meg legyen az összhangom,de ma hanyagolt
néha nem tudom mekkora kukát kéne vennem
,hogy mindenki szemete beleférjen:-))
Holnap meló,apa viszi a nagyot és a kicsit dokihoz
Nagyon csúnyán köhögnek,aztán szerintem jövök táppénzre ,mert apának is
aludni kellene valamikor,az meg a gyerekek mellet nem valószínű hogy össze jön
neki ha a kicsi itthon van:-(
még néhány kép és eltűnök aludni,reggel riadó.


Web-fejlesztés logó
Web-fejlesztés logó
Web-fejlesztés logó






Nincsenek megjegyzések: