Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. november 4., csütörtök

elmúlt napok összegezve





Besűrűsödött napok tömkelege,
Hétfőn végig jártuk a temetőket,nyomott lettem tőle,
Pláne úgy hogy vasárnap épp a szomszédom vitte el a hullaszállító

Ablak mosás közben, a feltűnő mentőre lettem figyelmes.
Meg a rengeteg kocsira,kimentem megkérdezni mi történt?
A mentősök akkor jöttek kifelé....,fejüket rázták:-(
Leírni sem tudom ezt az érzést ...

Ilyenkor eszembe jutnak a gyerek kori emlékek..
Ahogy a mentő várt a ház előtt aput vitték..
Minden nap rettegve mentem el és haza mi vár,áll-e mentő a ház előtt
Minden napért hálát adok az égnek még van édesapám..
35 volt mikor balesetet szenvedte, akkor adtak neki 5 évet én akkor voltam
4,5éves évekig ágyban fogatuk.Akkor apu hatalmas erőt vett magán,
ha már csak ennyi maradt azt emberként élje.
Ma is büszkén mondom ő az én apám:-)
Anyám hatalmas kitartással próbált minket,nevelni,dolgozni,és erőt adni apának
így nem volt nehéz harcolva élnem minden percért.
Tesó nagy segítség volt,bár igen utált néha ,mivel nem kívántam vele menni
én voltam a kellemetlen utánfutó ,bár imádjuk egymást
A 6 év igen nagy ék maradt közöttünk mindig,ezért sem akartam

nagy kort a gyerekeim között.
Vissza ugorva a most-ba ...

kedd-szerda gyakorlatilag melóztam apa a gyerekekkel,2 nap szabija volt

Igyekezett rendet és fegyelmet tartani kisebb nagyobb sikerrel
Elő készült a jövő hétre,lefőzött egy halom kaját fagyóra/félti a hasát/
Meg hogy kicsit könnyítsen rajtam is,mert este mikor haza érek szoktam főzni
és halkan be valóm nem az extra megszokott kaják,gyors és melegbe mentem át
amihez az én kicsi családom nem igen van hozzá szokva:-)
ő éjszaka én nappal.. megint puszira találkozunk:-(

Ma ezer hivatalos dolog volt menün,bank,posta,bolt,csekk rendezés,leltár
fellát a fontossági sorrend...


Holnap "haza" megyek a gyerekekkel,ők maradnak én és csibe haza jövünk estére.
Megyek cicizni ahogy apám szokta mondani..:-)
Szombaton ha az idő engedi apósék kukoricáját megyünk, csónakkal törni..:-)
Nem bírták learatni így marad a kézi törés,már vagy 3 éve nem csináltam..
Vasárnap haza hozom törpéket,ágyba dugom őket és ide ér a hétfő reggel...
Azért volt mosoly is,apa tegnap elküldte sms-ben a fazékban gőzölgő leves fotóját
fincsi felirattal a prérire ebéd gyanánt..:-)
megbocsájtottam sütött fánkot vacsira:-)
Zsu az imént elrohant mellemet apját kergetve, közölve "te dög"...:))))
Barátok is időnként élet jeleket adnak,hétfőn volt időm beszélni mostoháim anyával
fiaim le lettek gyilkolászva a gyerekek által
sza.. a helyzet ott is,Zsuzsa erősen gondolkodik a haza költözésen,legyek morbid
én örülnék hiányoznak a beszélgetések,néha web-en beszélünk ha Zsoli fiam hajlandó
szólni az anyának és közben tovább képzi az anyát is:-)
na mára ennyi mert ezek az életbe nem fekszenek le ha nem csapok közéjük
és még van egy két dolog amit illenék befejeznem,hogy a holnapi kimenőmet
nyugodtan töltsem.




ez égjen azok ért akik már nincsenek velünk








Nincsenek megjegyzések: