Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. november 9., kedd

Gondolatok

Kedd újra


<font size="+6">

Az elmúlt pár nap,kissé másként alakult a vártnál,
Pénteken a gyerekek valóban elmentek anyuékhoz,de csibe nélkül jöttem haza.
Így anyámék tesóm lányaival együtt 6 unokával hétvégéztek:-)
mi apával szingliztünk,szombaton a kukoricát sikerült letörni.
Egy pótossal azért sikerült össznépin letörni.Igaz most nem sorokba dobáltuk mint máskor, vödröztük.
Vasárnap Kistelekre átugortunk a vásárba,hát amit akartunk az nem volt.
Viszont láttam a lányoknak frankó bicikliket.
Nyuszával egyeztettük, a következő vásárba kimegyünk és veszünk.

Hétfő: rendes munkába indultam ,de kismama műszak lett,szakadni kezdett az eső.
Így délben itthon ettem:-)Apa közölte kedden hozzák a fát,hurrá...egy hete ígérik.
Reggel miután sikerült elszórni a csibéket, tűzép,meszet kellet hozni
Zsuzsának csibe keresztanyának,hétvégén meszelne,berobogtam a százasba,anyunak
vettem szülinapjára egy torta tartott,anyósnak Erzsébetre rongyszőnyeget.Jaj
estére
ellne felejtsek telcsizni sóginak szülinapja van.



Márti isten éltesen sokáig:-)


Anyunak névnapra pár videót csináltam a gyerekekről össze montázsosom.
Virág is itt lesz a hónapban,de fogalmam sincs mit kellene,Bekéné mennem Kkfházára Órát
ígértem neki ,de nem biztos hogy nem e szülinapra lesz.

Na lassan bekell fejeznem ,mennem kell a gyerekekért,aztán rohanok vissza Karesz-hoz
tovább képeztetem magam:-) még néhány elő került kép nyuszi tolójáról:-)

csibe lazulosan...:-)



Brigi


Sógorom üvegbe kapaszkodva:-)


Csipeteim vonatoznak...


Beretta, jött nagytakaritani a konyhám vagy nem?




szar.. ázott Beretta, a fiú megfürdeték lazán ruhástól bedobták a medencébe..:-)



szét esett én....






Telómban elmerült uram..







Nincsenek megjegyzések: