Nevek

[url=http://anyuci.hu][img]http://babavonalzo.anyuci.hu/zsuzsanna_11455.jpg[/img][/url]

2010. november 10., szerda

szerda

folyt...




Ma eddig ,mivel esik melót lefújták,a sulinál összefutottam Zsuzsával és Tűnével:-)
Eljött megnézni sejtvén,ha esik nem melózom:-)így volt időnk traccspartizni
jött Beretta is:-) már csak tupir maca hiányzott és kivan a csorda...:-)
míg beszélgetünk megfőztem a kaját is,vártam esetleg szólnak menni kell e dolgozni,
már nem valószínű,miután mindenki elvonult nekiugortam apósom gazdasági naplóját leszedni
megint kimerül a tintám venni kell a nyomtatóba,remélem még a
biztosításokhoz kifutja,délután jön át tata és neki ugrunk kiszámolni megkötni a
szerződéseket,a miénk 7600ft-ról épp 4300ft a negyedéves valami szép is:-)

-Tegnapot végig olvasva,visszavonom ,hogy soha nem kételkedtem páromban

konkrétan 1x amikor Viki olyan 2éves lehetett,sűrűn és sokat mesélt párom
kolléganőjéről Katikáról ,halkan bevallva nem szokásom a nyomozgatás
bementem hozzá az akkori melóhelyére,és megnéztem magamnak a kis hölgyet,
egy csodás arcú ,tiszta tekintetű nővel találtam magam szemben
akkor ébredtem rá nincs vetélytárs :-)
ma is szégyenlem kételyemet .

Csak szokták mondani, "akit egyszer megmart a kígyó , a gyíktól is fél".

ex-m anno mély sebeket hagyott, ő egy ilyen ellenőrzésnél lebukott,mai napig nem
tudja hogy én tudtam az ügyéről...4 évet csendes viszontlátta fejeztünk..
Csak hogy a legjobb barátom is vele tűnt a süllyesztőbe.
Akkor jöttem rá a barát százszor többet ér egy szerelemnél,azok jönnek mennek a barátok maradnak..

Sokáig szegény anyámék voltak kellemetlen helyzetbe emiatt, hiszen egy baráti kör
gyereke volt,aki hivatalos volt a családi röfökre.Én meg az "ujjakkal" az
oldalamon fogadtam,és élvezettel szívtam ahol értem,majd egy évvel később
sikerült igazán túltenni magam rajta,addig rengeteg futó kapcsolatot hátra hagytam
Akkor ismertem meg a mostani férjem ,szilveszter éljelén,1994.zártuk

1995 együtt nyitottuk,teljes véletlen volt megismerkedésünk,én egy északára jól
akartam magam érezni,ő neki meg nem jött el a barátnője,Húgi volt bennünk a közös
újévet köszönteni jött oda hozzánk,húgitól akkor kérdeztem nekem
rokon?/mivel ők keresztestvérek voltak/ -Neked nem:-)Haza kísért húgiéhoz és azon kívül hogy címet cseréltünk,nem gondoltam lesz tovább..
Vízkeresztkor ott állt a kapunkban, a szívem majd kiugrott... 3 hónapja jártunk mikor atyám
közölte:-Te Farkasné leszel.
Tudom:-) 7 hónap után gyűrű került az ujjamra.és megkért házasodjunk össze, de hogy:-) Lakodalmi fogadalmon ültünk,mire közölte jövőre te állsz ott velem:-)
Ő bevonult katonának ,én dolgoztam letelt az egy év,
és tényleg hozzá mentem, életem egyik legszebb napja volt,
azt nem mondom hogy azóta nem volt, hogy nem bántam,de mindig megbocsájtottam eddig,minden "bűnét"

Még most is emlékszem az első 3 hónapra,szegény párom a legrosszabb énemet látta csak
kidobtam,megaláztam mások előtt,átvertem,és még is maradt kiérdemelte a
szerelmemet,utána soha szándékosan nem bántatom ,de a tűzkereszten túl kellet esnie,akkor mondtam neki először szeretem .Azóta sem hallja sűrűn tőlem:-)ezt érezni
kell nem mondogatni:-)van helyette más szavunk ami a miénk..úgy-e Ördög?
Bólogat:-)most ébred a szentem jön az apja mindjárt le is teszem a lantot
mert másra kell most a gép:-)





Nincsenek megjegyzések: